HarryJenkins Опубликовано 26 Марта 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 Марта 2018 Hi, Here, after the replacement of the wrong receiver, the servicer set up the scanning program and went off, after the scan ended I only have a list of found channels but I can not look at any one other than the FTA channel seems to me, for others there is a message "no access (11)", I tried to scan the programs again and restore the receiver to the factory settings but without success .does any idea have? Please help. I didn't find the right solution from the Internet. References:- https://forum.vipnet.hr/vip-satelitska-televizija-39/problem-nema-pristupa-11-1641 Medical Animation Thanks Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Прочее
zero Опубликовано 26 Марта 2018 Жалоба Поделиться Опубликовано 26 Марта 2018 ViPNet this is a trademark for software, we do not do television set-top boxes (receiver and more) and we do not support them. Цитата Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Прочее
Рекомендуемые сообщения
Присоединиться к обсуждению
Вы можете ответить сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас уже есть аккаунт, войдите, чтобы ответить от своего имени.